Filozofie a vize skupiny IM&BG

Naše základní filozofie

- umožnit uživatelům internetu využívat přehledně uspořádané internetově dostupné světové informace,
- poskytovat hodnotné informace, které jsou vždy k dispozici, když je potřebujete, tak jak je potřeba,
- nalézat opravdové hodnoty v oblasti podnikání na internetu, internetových obchodů a cestování,
- upřednostnění hodnoty před množstvím,
- vzájemně vhodně propojovat obchod, služby a informace.

Vize 

Stát se vyhledávaným místem, kde naleznete hodnotné a užitečné informace o podnikání na internetu, informace & inspirace pro nakupování online na ověřených internetových obchodech, a to včetně online zájezdů, letenek a dalších služeb souvisejících s cestováním do celého světa. Být příjemným místem, kde si vždy vyberete z pohodlí domova služby dle svého přání.

Klíčové body

Jedinečná konkurenční výhoda skupiny spočívá, mimo jiné, v jasně definovaných klíčových bodech firemní kultury, stylu vedení a její organizační struktuře.

Firemní kultura

- pro dosažení úspěchu je důležitá správná volba cílů,
- sdílení hodnot etiky a zdraví na prvních místech,
- schopnost, odpovědnost, integrita, důvěra,
- výkonnost, dobrá pověst a týmová práce,
- přátelská a tvůrčí atmosféra,
- tvůrčí nadání jednotlivých zaměstnanců,
- motto firemní kultury: "Lidé jsou naším největším aktivem!".

Styl vedení

- uklidňující kontakt managementu se zaměstnanci,
- vůdčí osobnost jako týmový hráč,
- otevřená komunikace a osobní kontakty na všech úrovních,
- vytváření vzrušeného zanícení na všech úrovních,
- podpora protikladných názorů,
- angažovanost v "rozjíždění" nových projektů,
- management by měla práce bavit.

Organizační struktura

- skutečně podnikatelská organizace,
- rozhodování přenesené na co nejnižší úrovně,
- velice plochá, týmově uspořádaná organizace,
- organický růst vhodně doplněn akvizicemi,
- předávání informací obratem mezi managementem a zaměstnanci,
- rychlost: je lepší mít zhruba pravdu než se přesně mýlit.